shutterstock_622958135.jpg
Arthrex-Logo_edited.png

PLAZMA BOGATA TROMBOCITIMA • PRP (ACP)

Terapija plazmom bogatom trombocitima oblik je regenerativne medicine koja može iskoristiti sposobnosti i pojačati prirodne čimbenike rasta koje tijelo koristi za liječenje tkiva.

MEHANIZAM DJELOVANJA

PRP terapija pomlađivanja matičnim stanicama, poznata i kao tretman pomlađivanja vlastitom krvlju, vodeći je zahvat koji koristi moć liječenja trombocita i faktora rasta u vlastitoj krvi. Uzimaju se ključne stanice i proteini koji se nalaze u krvi te se potom ubrizgavaju u oboljelo područje čime se smanjuje upala te pospješuje obnova mekoga tkiva i hrskavice.

Dio krvi koji se koristi, a po kojem je metoda dobila ime, je PRP (Platelet Rich Plasma) ili u prijevodu – plazma bogata trombocitima. Osim trombocita u navedenoj plazmi nalaze se proteini i faktori rasta koji su ključni za stimulaciju procesa obnove. Kada na primjer dođe do neke ozljede tkiva odbrambena reakcija tijela je da privlači trombocite na mjesto povrede i time ubrzava proces zarastanja. Trombociti dolaskom na oštećeno mjesto oslobađaju faktore rasta koji potpomažu proces zarastanja i cijeljenja.

Koncentracijom trombocita na jedno mjesto (PRP terapija) povećavamo količinu tvari i faktora koje utječu na rast i potpomažu proces zarastanja. Ljudsko tijelo ima nevjerojatnu moć zaraštanja i iscjeljenja te upotrebom vlastitih trombocita značajno potpomažemo i ubrzavamo proces izlječenja.

UČINAK TERAPIJE

• Ubrzava zacjeljivanje

• Smanjuje bol u ozljeđenom tkivu

• Može smanjiti simptome artritisa i/ili usporiti napredovanje osteoartritisa