udarni val - shockwave

Udarni val

Udarni val multidisciplinarni je uređaj koji se koristi u ortopediji, fizioterapiji, sportskoj medicini i urologiji. Njegove glavne prednosti su brzo ublažavanje boli i obnavljanje pokretljivosti. Osim što je neoperacijska terapija bez potrebe za lijekovima protiv bolova, čini je idealnom terapijom za ubrzanje oporavka i izlječenje različitih indikacija koje uzrokuju akutnu ili kroničnu bol.

MEHANIZAM DJELOVANJA

Shockwave je akustični val koji nosi visoku energiju do bolnih mjesta i mioskeletnog tkiva sa subakutnim, subkroničnim i kroničnim stanjima. Energija potiče regeneraciju i popravne procese u kostima, tetivama i drugim mekim tkivima.

Udarne valove karakterizira promjena pritiska, velika amplituda i neperiodičnost.

Kinetička energija projektila, stvorena komprimiranim zrakom, prenosi se na odašiljač na kraju aplikatora i dalje u tkivo.

MEDICINSKI UČINCI

Akustični valovi visoke energije koji se koriste u terapiji udarnim valom u interakciji sa tkivom uzrokuju ubrzano regeneraciju tkiva, rast stanica, analgetski učinak i poboljšavaju pokretljivosti. Svi procesi djeluju istodobno i koriste se za liječenje kroničnih, sub-akutnih i akutnih stanja.

UČINAK TERAPIJE

• Pruža analgetski učinak

• Formira nove krvne žile u tkivu

• Smanjuje kronične upale