Acerca de

SPORTSKA FIZIOTERAPIJA

Sportska fizioterapija i rehabilitacija uključena je u prevenciju i liječenje ozljeda koje proizlaze iz sporta i tjelovježbe u svim dobnim skupinama i na svim razinama sposobnosti. Cilj je poboljšati kvalitetu kretanja, izgradnja snage i poboljšanje kardiovaskularne kondicije. Sportska fizioterapija ima snažan fokus na biomehaniku, rehabilitaciju vježbanjem i vraćanje pacijenata na visoku razinu funkcije.

Liječenje sportskih ozljeda ovisi o vrsti i težini same ozljede. Terapijske opcije su brojne, a mogu se koristiti zasebno ili u kombinaciji, od medikamentozne terapije, fizioterapije i operativnog liječenja. Temelj uspješnog liječenja je individualni pristup. Različiti pacijenti mogu imati različite bolesti i stanja, a razlikuju se i razina fizičke spreme te mehanizam ozljeda.

FIZIOTERAPIJSKE INTERVENCIJE U CEREBELLUM POLIKLINICI:

• INDIBA Activ terapija (TECAR)

• PNF koncept (proprioceptivna neuromuskularna facilitacija)

• Magnetoterapija visokog intenziteta (emField Pro)

• Magnetoterapija

• Krioterapija Game Ready

• Krioterapija hladnim zrakom Cryo 6

• Elektrostimulacija mišića

• Elektroterapija

• Ergon IASTM

• Terapija udarnim valom

• Laser

• Limfna drenaža aparatom

• Manualna limfna drenaža

• Terapija ultrazvukom

• Neuralna mobilizacija

• Medi-tape, RockTape

• Dry needling

• Medical Flossing

• Sportska masaža

U CEREBELLUM Poliklinici pomoći ćemo da shvatite uzrok ozljede i izraditi individualni plan liječenja. Koristimo najmodernije fizioterapijske intervencije i aktivni pristup liječenju kako bismo ispravili uzrok vaših simptoma, spriječili ponovno pojavljivanje i postigli ciljeve liječenja.

IMG_6129.jpg
POŠALJI UPIT